Asiakaskokemus ja palvelun laatu -webinaari

Image
Kädet pitelevät puhekuplaa, jossa teksti "Asiakaskokemus ja palvelun laatu -webinaari"
Image
Vipuvoimaa EU:lta 2014-2020- ja ESR-logot

Asiakaskokemus ja palvelun laatu -webinaari ke 6.9. klo 14-17 | Teams

Tiedätkö millaista kokemusta asiakkaasi odottaa palvelultasi? Ja tiedätkö, millaista palvelua toimitat ja miltä se tuntuu asiakkaastasi? Ovatko asiakkaasi tyytyväisiä tai jopa ilahtuneita?

Asiakkaan kokema palvelun laatu on pitkälti tunteisiin perustuva, subjektiivinen kokemus. Palvelun laatua testataankin päivittäin ja toistuvasti jokaisessa asiakaskohtaamisessa – tapahtuvat ne sitten kasvokkain, puhelimessa tai verkon digitaalisissa kanavissa. Tyytyväinen (tai vielä todennäköisemmin ilahtunut) asiakas tulee uudelleen. Asiakaskokemuksen, palvelun laadun ja asiakaspalvelun osaamisen kehittäminen ovatkin yrityksen menestymisen perusta nyt ja tulevaisuudessa. Tule mukaan webinaariimme kuulemaan asiantuntevia ajatuksia ja innostavia ideoita alan asiantuntijoilta. 

  • Asiakaskohtaamisissa testataan palvelun laatu ja kilpailukyky / Telle Tuominen, Matkailupalveluiden lehtori, Turun AMK 
  • Asiakaspalvelu ja asiakaskohtaamiset eri kanavissa / Kirsi Mikkola, Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntija, Nice Group Consulting 
  • Palveleminen on parasta / Susanna Paloheimo, Asiakaskokemuksen parantaja, Mainemylly Suhina 

Maksuttoman webinaarin tarjoaa ESR-rahoitteinen UUTTA! — Uudenlainen tapa työllistää ja tuottaa palveluja -hanke. ESR-osallistujalomakkeet kerätään hankerahoittaja ESR:n osallistujaseurantajärjestelmää varten. 

Ilmoittaudu mukaan 4.9. mennessä

Huom! Ilmoittauduttuasi saat sähköpostiisi vahvistusviestin, josta löydät liittymislinkin itse tapahtumaan.

Webinaarin asiantuntijapuhujat:

Telle Tuominen

Lehtori Telle Tuomisella (KTM, FM) on pitkä kokemus Turun ammattikorkeakoulussa matkailun ja markkinoinnin opetuksesta sekä tutkimus- ja kehittämishankkeista. Kotimaisissa ja kansainvälisissä matkailun kehittämishankkeissa hän on työskennellyt erityisesti yritysten yhteistyön, kilpailukyvyn, tuotteistamisosaamisen ja perinteisen sekä digitaalisen asiakaskokemuksen parantamiseksi. Matkailukohdetason kehittämisessä hän on paneutunut etenkin hyvinvointimatkailun, saavutettavuuden ja älykkään kaupunkiopastamisen teemoihin. Telle toimii aktiivisesti eri alan verkostoissa, mm. Varsinais-Suomen matkailufoorumin jäsenenä. 

Kirsi Mikkola

Kirsi Mikkola on toiminut yli 25 vuotta kaupan ja palvelun, matkailun, elämystuotannon ja vapaa-ajan digitaalisen liiketoiminnan valmentajana ja asiantuntijana. Kirsillä on vahva käytännön kokemus ja näkemys kotimaan ja kansainvälisen matkailun ja kaupan tilasta, digitaalisuuden käytön haasteista ja mahdollisuuksista, yritysten verkostoitumisesta sekä digitaalista jakelukanavista. Kirsi on laatinut useita digitaalisen liiketoiminnan oppaita ja rakentanut sekä toteuttanut useita laajoja digitaalisen liiketoiminnan valmennuskokonaisuuksia matkailuyrityksille, -alueille ja Business Finland/Visit Finlandille. Kirsi toimii Visit Finland Akatemia valmentajana ja on Business Finland Partner.  

Image
Susanna Paloheimo

Susanna Paloheimo (VTM, Työnohjaaja) on työskennellyt pitkään yrittäjänä ja hallitusammattilaisena sekä aiemmin toiminut suuryrityksissä mm. muutos- ja asiakaskokemusjohtajana. Hänen vahvuutensa ovat asiakaskokemuksen parantamisessa, strategian luomisessa ja viestimisessä, muutoksen johtamisessa sekä vuorovaikutuksen parantamisessa ihmisten kesken. "Kokemuksesta tiedän, että palveleminen on parasta. Katseen kääntäminen omista prosesseista asiakkaan näkökulmalle on kasvun ja kannattavan liiketoiminnan perusta. Silti vain harva yrittäjä ymmärtää asiakkaitaan ja näiden toiveita syvällisesti." 

Maksuttoman webinaarin tarjoaa ESR-rahoitteinen UUTTA! — Uudenlainen tapa työllistää ja tuottaa palveluja -hanke. ESR-osallistujalomakkeet kerätään hankerahoittaja ESR:n osallistujaseurantajärjestelmää varten. 

Ilmoittaudu mukaan 4.9. mennessä

Image
Kestävää kasvua ja työtä -ohjelman logo
Ajankohta tarkentuu myöhemmin