Kartturi johdattaa Hyrian kohti parempaa asiakasymmärrystä

29.4.2022, klo 9:00
Uutiset
Image
Hyria Kartturin banneri, jossa oikeassa reunassa piirrettyjä hyrialaisia kuvaavia ihmishahmoja sekä taaempana Hyrian toimintoja esittäviä rakennuksia.

Hyrian uusi työelämältä saadun tiedon hankintaan kehitetty toimintamalli on nimeltään Kartturi.  Se on luotu, jotta voimme ymmärtää työelämää ja johtaa toimintaamme entistä paremmin.

Työelämän edustaja, olemme kiinnostuneita sinusta! Haluamme tietää kuulumisesi, ajatuksesi, tarpeesi ja toiveesi. 

Hyria Kartturi on toimintamalli, jossa kuuntelemme työelämän edustajia herkällä korvalla ja keräämme talteen keskusteluista saamamme tiedon. Näin kartutamme tietämystämme työelämästä ja sen tarpeista aiempaa tehokkaammin, minkä ansiosta voimme kehittää omaa toimintaamme. Keräämme esimerkiksi erilaisia työelämäyhteistyöhön liittyviä tarpeita ja toiveita ja koulutus- ja työvoimatarpeita.

Uusi toimintamalli vastaa suoraan työelämältä saamaamme palautteeseen. Hyrian mainetutkimuksessa työelämän edustajat toivoivat meiltä tiiviimpää yhteydenpitoa. Hyrialaiset kohtaavat työelämän edustajia hyvin monella rintamalla, mutta tähän saakka emme ole olleet riittävän tehokkaita keräämään ja hyödyntämään tapaamisissa saatua tietoa. Hyria Kartturi -toimintamalli on luotu tähän tarpeeseen.

Kartturin avulla pystymme tutustumaan yhteistyökumppaniimme ja tämän aiemmassa tapaamisessa esiin nousseisiin tarpeisiin paremmin ennalta, minkä ansiosta kohtaamiset voivat olla aina aiempia kohtaamisia hedelmällisempiä. Laajemman asiakasymmärryksen myötä kohtaamiset työpaikoilla tuottavat parempaa asiakaskokemusta kumppaneillemme ja hyödyttävät kaikkia osapuolia sekä yhteiskuntaa. 

Lue tietosuojaperiaatteistamme täältä.