Työelämässä oppimisen helpdesk - Apua työnantajalle, opiskelijalle ja huoltajalle

Image
Asiakaspalveluhenkilö headset-päässään tietokoneen ruutu edessään

Hyrian uusi Työelämässä oppimisen helpdesk palvelee opiskelijoita, huoltajia ja työnantajia työpaikalla tapahtuvaan oppimiseen liittyvissä kysymyksissä. Tältä sivulta löydät vastauksia yleisimpiin työelämässä oppimiseen liittyviin kysymyksiin sekä tietoa Hyrian työelämässä oppimisen asiakastuesta. Ollaan yhteyksissä!

Image
Henkilö pitelee kädessään puhelinta, jossa on auki Työelämässä oppimisen HelpDesk-verkkosivu

Helpdesk-palvelun yhteydenottokanavat 

  • Hyrian vaihde p. 019 778 3000 yhdistää palveluun arkisin ma–pe klo 9–15
  • Chat-toiminto, arkisin ma–pe klo 9–15 / yhteydenottopyynnöt 24/7. Löydät chatin tältä sivulta klikkaamalla sivun oikeassa reunassa olevaa keltaista "Tarvitseko apua?"-nappulaa.

Vastaamme yhteydenottopyyntöösi seuraavana arkipäivänä. Chat-palvelua voi käyttää tietokoneella, tabletilla tai kännykällä.

UKK – Usein kysytyt kysymykset

Alla olevaan haitarivalikkoon olemme keränneet asiakkaidemme yleisimmät kysymykset. Tarkista ensin löytyisikö vastaus kysymykseesi täältä! Klikkaamalla plussaa, pääset tutustumaan kunkin aihealueen vastauksiin. 

PALVELU AUTTAA JA NEUVOO:

  • Äkillisissä ja akuuttia toimintaa vaativissa tilanteissa
  • Työpaikalla oppimiseen liittyvissä tilanteissa
  • Opiskelijan poissaoloista heränneissä kysymyksissä
  • Opiskelijan ja työpaikan välisissä konfliktitilanteissa
  • Oppisopimuskysymyksissä
  • Koulutussopimuksia ja oppisopimuksia koskevissa muutoksissa
  • Keskeyttämiseen liittyvissä asioissa
  • Sopimusten purkamisessa
  • Koulutussopimuksen muuttamisessa oppisopimukseksi
  • Noudatettavissa käytänteissä

OPISKELIJAN VASTUUVALMENTAJA VASTAA

  • Arviointiin liittyviin kysymyksiin
  • Kysymyksiin näyttösuunnitelmien laatimisesta, jotka tehdään yhdessä työpaikkaohjaajan ja opiskelijan kanssa
  • Substanssiosaamiseen liittyvästä ohjauksesta ja ohjauskäynneistä