16 tulosta

Työ edellyttää hyvää fyysistä ja psyykkistä kuntoa, oma-aloitteisuutta, vastuullisuutta ja palveluhenkisyyttä.

Toimitilahuoltaja ja Kodinhuoltaja

Parturin työssä korostuvat hyvät kädentaidot, luovuus ja asiakaspalvelu- ja myyntitaidot. Asiakas istahtaa mielellään palveltavaksi, kun työssä on asiakaspalveluhenkinen ja sosiaalinen hiusalan ammattilainen.

Kampaajan ammatti on asiakaspalvelua ja myyntityötä, joka edellyttää sosiaalisia taitoja, positiivista ja reipasta asennoitumista sekä kykyä tulla toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Myös kädentaidot, luovuus ja taiteellisuus ovat eduksi.

Parturin ja kampaajan ammatit vaativat lisäksi hyvää terveyttä ja fyysistä kuntoa. Hius- ja kauneudenhoitoala vaatii jatkuvaa osaamisen ylläpitämistä kouluttautumalla.

Parturi ja kampaaja

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 8.2.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 6.6.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.3.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään. 

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 10.11.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 19.10.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana.

Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 7.11.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 26.10.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2023
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat