17 tulosta

Koulutus sopii sinulle, jos haluat tehdä työtä, jonka tarkoitus on järjestyksen ja turvallisuuden ylläpitäminen sekä onnettomuuksien ja rikosten estäminen.

Järjestyksenvalvoja työskentelee muun muassa tilaisuuksissa, kuten yleisissä kokouksissa, yleisötilaisuuksissa, leirintäalueilla, ravintoloissa ja Suomen lipun alla olevissa aluksissa.

Koulutukseen osallistuvan henkilön tulee olla 18 vuotta täyttänyt.

Järjestyksenvalvojan peruskurssi

Media-alan tekninen kehitys on nopeaa, minkä vuoksi alalla työskentelevien on seurattava omaa osaamisaluettaan jatkuvasti ja sisäistettävä elinikäisen oppimisen taidot. Alalle tarvitaan ammattilaisiksi sekä moni- että erityisosaajia. Tietotekniset tiedot ja taidot sekä erilaisten tuotanto-ohjelmistojen tuntemus ja hallinta ovat alan keskeisiä osaamisvaatimuksia. 

Media-alalle työllistyminen vaatii tiimityötaitoja, oma-aloitteisuutta, yrittäjämäistä suhtautumista.

Mediapalvelujen toteuttaja

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 8.2.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 6.6.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.3.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään. 

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 10.11.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 19.10.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana.

Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 7.11.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 26.10.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2023
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat