20 tulosta

IT-tukihenkilö tarvitsee kiinnostusta tietotekniikkaan ja pitkäjänteisyyttä ongelmanratkaisutilanteisiin. Tekniikan kehittyessä koko ajan IT-tukihenkilön tulee olla valmis kouluttamaan itseään jatkuvasti. IT-tukihenkilön pitää pystyä myös priorisoimaan työtänsä sekä pystyä toimimaan paineen alla.

Ohjelmistokehittäjän ammatin kulmakiviä ovat kiinnostus jatkuvasti kehittyvää alaa kohtaan, pitkäjänteisyys sekä ongelmanratkaisu- ja tiimityötaidot. Nopeasti kehittyvät tieto- ja viestintätekniikan laitteet ja järjestelmät tarvitsevat muutoksiin kykeneviä, monipuoliseen työskentelyyn kykeneviä käyttäjiä ja ylläpitäjiä.

IT-tukihenkilö ja Ohjelmistokehittäjä

Kasvatus- ja ohjausalan ammattitutkinnon opiskelu ja ammatissa toimiminen edellyttävät hyvää toimintakykyä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Kasvatus- ja ohjausalan ammattitutkinto

Alalla vaaditaan hyvät vuorovaikutustaidot, tarkkuutta ja stressinsietokykyä. Koulutus tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden syventää alan osaamista monipuolisesti ja käytännönläheisesti. Tavoitteena on suorittaa Liiketoiminnan ammattitutkinto.

Taloushallinnon ammattilainen (AT)

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 8.2.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 6.6.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.3.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään. 

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 10.11.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 19.10.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana.

Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 7.11.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 26.10.2023
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat