20 tulosta

Kasvatus- ja ohjausalan ammattitutkinnon opiskelu ja ammatissa toimiminen edellyttävät hyvää toimintakykyä ja hyviä vuorovaikutustaitoja.

Kasvatus- ja ohjausalan ammattitutkinto

Alalla vaaditaan hyvät vuorovaikutustaidot, tarkkuutta ja stressinsietokykyä. Koulutus tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden syventää alan osaamista monipuolisesti ja käytännönläheisesti. Tavoitteena on suorittaa Liiketoiminnan ammattitutkinto.

Taloushallinnon ammattilainen (AT)

Alalla vaaditaan hyviä vuorovaikutustaitoja, talousosaamista ja tehokkuusajattelua. Lisäksi edellytetään kokonaisuuden hallinnantaitoja.

Palvelulogistiikan ammattitutkinto

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 8.2.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 6.6.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.3.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään. 

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 10.11.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 19.10.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana.

Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 7.11.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 26.10.2023
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat