10 tulosta

Koulutus sopii asiantuntijoille, esihenkilöille ja kaikille vaikuttamistyötä tekeville sekä vuorovaikutustaitojen kehittymisestä kiinnostuneille.

Koulutus sopii sinulle joka

  • esiinnyt erilaisissa tilanteissa (mm. myyjänä, asiantuntijana, esihenkilönä)
  • haluat kehittää vuorovaikutustaitojasi (läsnäolo, tunnetaidot)
  • haluat kehittyä innostavana ja vaikuttavana esiintyjänä ja jättää jäljen kuulijaan
  • haluat vähentää jännitystä esiintymistilanteessa
Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2023

Koulutus sopii asiantuntijoille, esihenkilöille ja kaikille vaikuttamistyötä tekeville sekä vuorovaikutustaitojen kehittymisestä kiinnostuneille.

Koulutus sopii sinulle joka

  • esiinnyt erilaisissa tilanteissa (mm. myyjänä, asiantuntijana, esihenkilönä)
  • haluat kehittää vuorovaikutustaitojasi (läsnäolo, tunnetaidot)
  • haluat kehittyä innostavana ja vaikuttavana esiintyjänä ja jättää jäljen kuulijaan
  • haluat vähentää jännitystä esiintymistilanteessa
Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 8.2.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 6.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.3.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana.

Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 7.11.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 26.10.2023

Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa osallistujien omia esiintymisvahvuuksia niin, että turha jännittäminen lievenee ja esiintyminen tuntuu mukavalta. Koulutus antaa peruseväitä eri tilaisuuksissa esiintymiseen kohderyhmä huomioiden.

Koulutus sopii asiantuntijoille, esihenkilöille ja kaikille vaikuttamistyötä tekeville sekä vuorovaikutustaitojen kehittymisestä kiinnostuneille.

Koulutus sopii sinulle joka

  • esiinnyt erilaisissa tilanteissa (mm. myyjänä, asiantuntijana, esihenkilönä)
  • haluat kehittää vuorovaikutustaitojasi (läsnäolo, tunnetaidot)
  • haluat kehittyä innostavana ja vaikuttavana esiintyjänä ja jättää jäljen kuulijaan
  • haluat vähentää jännitystä esiintymistilanteessa
Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2022
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat