20 tulosta

Työssä kuvallisen ilmaisun toteuttajana tarvitset kädentaitoja ja luovuutta. Sinun ei tarvitse olla mestaripiirtäjä tai maalari tullessasi opiskelemaan, vaan tärkeintä on innostunut asenne ja oppimishalu.

Kuvallisen ilmaisun toteuttaja

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 8.2.2023

Esimiehet ja erilaisissa neuvontatehtävissä olevat henkilöt, jotka haluavat paremmat valmiudet laadukkaaseen ohjaus- ja neuvontatyöhön.

Työyhteisön kehittäjä, Hyvinkää, 2.2.2023

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 6.6.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.6.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.3.2023

Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään. 

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 15.11.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 10.11.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 19.10.2022

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2022

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana.

Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 7.11.2023

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen, Hyvinkää, 21.9.2023
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat