8 tulosta

Organisaation markkinoinnillisesta mielikuvasta päättäville tai sitä suunnitteleville henkilöille.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja osaa rakentaa brändiä osana organisaation strategiaa ja tehdä brändimääritykset. Hän osaa myös määritellä menestyksen kannalta keskeiset tahot ja sen, miten brändi ilmenee viestinnässä, tuotteissa, toimintaympäristössä ja toimintatavassa.

Työyhteisön kehittäjä, Hyvinkää, 20.4.2023

Organisaation markkinoinnillisesta mielikuvasta päättäville tai sitä suunnitteleville henkilöille.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja osaa rakentaa brändiä osana organisaation strategiaa ja tehdä brändimääritykset. Hän osaa myös määritellä menestyksen kannalta keskeiset tahot ja sen, miten brändi ilmenee viestinnässä, tuotteissa, toimintaympäristössä ja toimintatavassa.

Työyhteisön kehittäjä, Hyvinkää, 28.11.2023

Organisaation markkinoinnillisesta mielikuvasta päättäville tai sitä suunnitteleville henkilöille.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja osaa rakentaa brändiä osana organisaation strategiaa ja tehdä brändimääritykset. Hän osaa myös määritellä menestyksen kannalta keskeiset tahot ja sen, miten brändi ilmenee viestinnässä, tuotteissa, toimintaympäristössä ja toimintatavassa.

Työyhteisön kehittäjä, Hyvinkää, 20.4.2022

Organisaation markkinoinnillisesta mielikuvasta päättäville tai sitä suunnitteleville henkilöille.

Koulutuksen tavoitteena on, että osallistuja osaa rakentaa brändiä osana organisaation strategiaa ja tehdä brändimääritykset. Hän osaa myös määritellä menestyksen kannalta keskeiset tahot ja sen, miten brändi ilmenee viestinnässä, tuotteissa, toimintaympäristössä ja toimintatavassa.

Työyhteisön kehittäjä, Hyvinkää, 30.11.2022

Esimiehet ja erilaisissa neuvontatehtävissä olevat henkilöt, jotka haluavat paremmat valmiudet laadukkaaseen ohjaus- ja neuvontatyöhön.

Työyhteisön kehittäjä, Hyvinkää, 2.2.2023
Sisältöön liittyvät koulutuskategoriat