Palvelumuotoilun perusteet

Koulutus alkaa
21.9.2022
Koulutus loppuu
21.9.2022

Jokainen voi kehittää omia myyntitaitojaan ja siinä tarvittavaa rohkeutta. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja niihin ratkaisujen löytäminen on jokaisen asiakassuhteen tärkein asia. Asiakassuhde on kuin parisuhde – sitä tulee vaalia ja siihen tulee panostaa. Tämän kokonaisuuden opeilla ja oivalluksilla kehität omia taitojasi sekä yrityksesi myynti- ja asiakkuudenhoitomallia.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen -aihekokokonaisuus keskittyy seuraaviin teemoihin:

  • Esiintymistaidot
  • Neuvottelutaidot
  • Palvelumuotoilu

Kenelle tarkoitettu

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt, jotka haluavat tutustua  palvelumuotoilun filosofiaan, palvelumuotoilun prosessiin ja muutamiin palvelumuotoilun menetelmiin ja kokeilla niitä.

Lisätietoja