Palvelumuotoilu 2.0

Koulutus alkaa
26.10.2023
Koulutus loppuu
26.10.2023

Jokainen voi kehittää omia myyntitaitojaan ja siinä tarvittavaa rohkeutta. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja niihin ratkaisujen löytäminen on jokaisen asiakassuhteen tärkein asia. Asiakassuhde on kuin parisuhde – sitä tulee vaalia ja siihen tulee panostaa. Tämän kokonaisuuden opeilla ja oivalluksilla kehität omia taitojasi sekä yrityksesi myynti- ja asiakkuudenhoitomallia.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen -aihekokokonaisuus keskittyy seuraaviin teemoihin:

  • Esiintymistaidot
  • Neuvottelutaidot
  • Palvelumuotoilu

Kenelle tarkoitettu

Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt.

Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.

Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.

Toimipiste
Hyria Hyvinkää, Uudenmaankatu 249
Osoite

Uudenmaankatu 249
05840 Hyvinkää
Suomi

Lisätietoja