Jokainen voi kehittää omia myyntitaitojaan ja siinä tarvittavaa rohkeutta. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja niihin ratkaisujen löytäminen on jokaisen asiakassuhteen tärkein asia. Asiakassuhde on kuin parisuhde – sitä tulee vaalia ja siihen tulee panostaa. Tämän kokonaisuuden opeilla ja oivalluksilla kehität omia taitojasi sekä yrityksesi myynti- ja asiakkuudenhoitomallia.
Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen -aihekokokonaisuus keskittyy seuraaviin teemoihin:
- Esiintymistaidot
- Neuvottelutaidot
- Palvelumuotoilu
Kenelle tarkoitettu
Palvelumuotoilusta kiinnostuneet asiantuntija-, esimies- ja johtamistehtävissä toimivat henkilöt. Koulutuspäivän tavoitteena on antaa välineitä asiakaspalvelun kehittämiseen sekä ideoita palvelulla erottautumiseen muotoilun keinoin sekä palvelumuotoilun hyödyntämiseen liiketoiminnassa.
Koulutus on suunnattu henkilöille, jotka hallitsevat jo palvelumuotoilun perusteet.
Koulutuksessa käsitellään:
- Design Thinking eli miten erottua palvelulla
- Tavoitteiden asettaminen, mittarit, toimenpiteet ja seuranta
- Asiakasanalyysit ja -tietous, tiedolla johtaminen
- Asiakkuusstrategia
Näytä vähemmän
Hinta: 595 € (sis. ALV 24 %)
Näytä vähemmän
Näytä vähemmän
Ilmoittautumisesi on sitova, mutta se voidaan peruuttaa kuluitta hakuajan loppuun mennessä.
Veloitamme opiskelijamaksun, mikäli koulutukseen ilmoittautunut jättää saapumatta ilman peruutusilmoitusta. Peruutusilmoitus tehdään sähköpostilla hakijanpalvelut@hyria.fi. Opiskelijamaksua ei palauteta, jos opiskelija keskeyttää koulutuksen.
Oppilaitoksella on oikeus muuttaa koulutuksen hintaa, sisältöä ja ajankohtaa sekä peruuttaa koulutus.
Näytä vähemmän
Kiinnostuitko koulutuksesta?
Uudenmaankatu 249
05840 Hyvinkää
Suomi