Toteutustapa
Päivä
Koulutus alkaa
10.11.2022
Koulutus loppuu
10.11.2022

Jokainen voi kehittää omia myyntitaitojaan ja siinä tarvittavaa rohkeutta. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja niihin ratkaisujen löytäminen on jokaisen asiakassuhteen tärkein asia. Asiakassuhde on kuin parisuhde – sitä tulee vaalia ja siihen tulee panostaa. Tämän kokonaisuuden opeilla ja oivalluksilla kehität omia taitojasi sekä yrityksesi myynti- ja asiakkuudenhoitomallia.

Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen -aihekokokonaisuus keskittyy seuraaviin teemoihin:

  • Esiintymistaidot
  • Neuvottelutaidot
  • Palvelumuotoilu

Kenelle tarkoitettu

Esimiehet ja asiantuntijat sekä myyntityötä tekevät henkilöt, jotka haluavat osata tunnistaa omat vahvuutensa neuvottelijana. Tavoitteena on tukea osallistujaa varmemmaksi ja tehokkaammaksi neuvottelijaksi käytännön harjoitteluiden avulla.

Lisätietoja