Jokainen voi kehittää omia myyntitaitojaan ja siinä tarvittavaa rohkeutta. Asiakkaan tarpeiden ymmärtäminen ja niihin ratkaisujen löytäminen on jokaisen asiakassuhteen tärkein asia. Asiakassuhde on kuin parisuhde – sitä tulee vaalia ja siihen tulee panostaa. Tämän kokonaisuuden opeilla ja oivalluksilla kehität omia taitojasi sekä yrityksesi myynti- ja asiakkuudenhoitomallia.
Asiakkuus- ja myyntiosaamisen kehittäminen -aihekokokonaisuus keskittyy seuraaviin teemoihin:
Esiintymistaidot
Neuvottelutaidot
Palvelumuotoilu
Kenelle tarkoitettu
Esimiehille ja asiantuntijoille sekä kaikille, jotka pääsevät työssään esiintymään ja, jotka haluavat vahvistaa omia esiintymistaitojaan ja lieventää esiintymisjännitystään.
Koulutuksessa käydään läpi:
Vaikuttavan esiintymisen muistilista ja pelisäännöt
Valmistautumisen merkitys
Esiintymisjännitys
Oman esityksen harjoittelua
Näytä vähemmän
Hinta: 595 € (sis. ALV 24 %)
Näytä vähemmän
Ilmoittautumisesi on sitova, mutta se voidaan peruuttaa kuluitta hakuajan loppuun mennessä.
Veloitamme opiskelijamaksun, mikäli koulutukseen ilmoittautunut jättää saapumatta ilman peruutusilmoitusta. Peruutusilmoitus tehdään sähköpostilla hakijanpalvelut@hyria.fi. Opiskelijamaksua ei palauteta, jos opiskelija keskeyttää koulutuksen.
Oppilaitoksella on oikeus muuttaa koulutuksen hintaa, sisältöä ja ajankohtaa sekä peruuttaa koulutus.