Ajankohtaista

19.12.2011 14.05

Imago- ja asiakastyytyväisyystutkimuksen 2011 keskeiset tulokset

Hyria toteutti lokakuussa imago- ja asiakastyytyväisyystutkimuksen yhteistyössä Innolink Research Oy:n kanssa. Oheisesta liitteestä löytyvät keskeiset tutkimustulokset. Hyödynnämme tutkimustuloksia toiminnan kehittämisessä ja käsittelemme aineiston koulutusalakohtaisesti, jotta toimenpiteet voidaan kohdentaa mahdollisimman tehokkaasti.

Tutkimukseen vastanneiden kesken arvottiin iPad 2 (arvo 785€), jonka voitti Hyriasta valmistunut opiskelija Aki Onatsu Myllykoskelta. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille!

 

Hyria tulostiedote191211 (pdf) (27.7 KB)

 

 


Palaa otsikoihin



Käytämme evästeitä parantaaksemme sivuston toimintaa sekä mainonnan kohdentamiseen. Käyttämällä sivustoa hyväksyt evästeiden käytön.