Ajankohtaista

19.12.2011 14.05

Imago- ja asiakastyytyväisyystutkimuksen 2011 keskeiset tulokset

Hyria toteutti lokakuussa imago- ja asiakastyytyväisyystutkimuksen yhteistyössä Innolink Research Oy:n kanssa. Oheisesta liitteestä löytyvät keskeiset tutkimustulokset. Hyödynnämme tutkimustuloksia toiminnan kehittämisessä ja käsittelemme aineiston koulutusalakohtaisesti, jotta toimenpiteet voidaan kohdentaa mahdollisimman tehokkaasti.

Tutkimukseen vastanneiden kesken arvottiin iPad 2 (arvo 785€), jonka voitti Hyriasta valmistunut opiskelija Aki Onatsu Myllykoskelta. Lämmin kiitos kaikille kyselyyn osallistuneille!

 

Hyria tulostiedote191211 (pdf) (27.7 KB)

 

 


Palaa otsikoihin